מסר איראני: "אם תתקפו אותנו – נביא לחיסול ישראל"

שלמה ריזל No Comments on מסר איראני: "אם תתקפו אותנו – נביא לחיסול ישראל"
סגן מפקד משמרות המהפכה צילום: חוסיין סלאמי
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

התרברבות איראנית. תא"ל חוסיין סלאמי סגן מפקד משמרות המהפכה האיראניים התבטא היום (שני) בפני כתבים באיראן על המלחמה מול ישראל בתגובה על המסר של ישראל כי תפגע ביעדים איראנים בסוריה,סלאמי אמר, "כי האסטרטגיה האיראנית היא חיסול המשטר הציוני מהגיאוגאפיה הפוליטית וישראל מזרזת את היעלמותה במעשיה".

בדבריו הזכיר סלאמי את התקיפות הישראליות בסוריה: לפני שבוע טען המשטר הישראלי כי הוא פגע במטרות איראניות בתוך סוריה עם טיל לטווח בינוני מפאתי דמשק לעבר רמת הגולן. עוד במאי 2018 טען המשטר הציוני כי הוא פגע כמעט בכל התשתית הצבאית של איראן בסוריה, בעקבות תקיפת רקטה נוספת על עמדותיה בגולן.

סלאמי עבר לאיום ישיר לישראל ואמר, אנו מודיעים כי אם ישראל תנקוט בפעולה כלשהי כדי לנהל מלחמה נגדנו, היא תוביל בהחלט לחיסולה ולשחרור שטחים כבושים לישראלים, לא יהיה אפילו בית קברות בפלסטין לקבור את הגופות שלהם.

חוסיין סלאמי נודע בפה הגדול שלו ובהתרברבות הסדרתית כנגד איומי המשטר באיראן. לאחר התקיפה האחרונה בסוריה, נראה כי התקיפה הייתה שונה והכאיבה מאוד למשטר באיראן מסיבה לא ידועה, מאז התקיפה האחרונה לא מפסיקים דוברים איראנים לשגר איומים קשים כנגד ישראל.

ראש הממשלה הצהיר לאחר האיומים, כי המדיניות של ישראל תמשיך, כל איום מסוריה יהווה יעד לתקיפה.

 



0 תגובות